Visites

dijous, 23 de febrer del 2012

Ferides tancades

Quan em vaig voler adonar, ja t'estimava. L'amor és així, no es pot controlar. Respirava per tu i m'equivocava, però llavors encara no ho sabia. El teu tacte m'envaïa l'ànima.

El meu humor depenia del teu. Et vaig estimar d'una manera honesta i sincera. Poquet a poquet cada dia et necessitava més, mentre, tu em donaves espurnes de felicitat, a les que jo m'abraonava encara que m'acabessin cremant. No n'havia conegut de cap altre tipus i creia que aquelles guspires eren les bones, creia que eren les millors, fins hi tot millors de les que em mereixia.

Vaig aprendre a estimar-te sense esperar gaire a canvi, vas ser com una baralla arreglada, com una cursa amb avantatge, com una autopista amb peatges, com un plat agredolç.
Vas fer miquetes el meu cor, jo en vaig recollir els pedaços i em vaig tornar a fabricar un altre, aquest cop d'un material més sòlid i resistent. Em vas ensenyar bé la lliçó. Vaig aprendre bé el camí. Encara que tu mai en vas ser conscient, o això m'agrada pensar.


 Vaig aprendre que l'amor no pot ser egoista. Que si dones, també has de rebre. Que si fas mal has de demanar perdó. Que si dubtes has de demanar permís. Que si jo estiro, tu arronses, si no volem que la corda es trenqui. Que si comptes amb algú pel viatge, hi comptes fins al final, no només per unes etapes. I que tot ha de ser recíproc i equilibrat.

I ara, de tant en tant, amb la ferida ja ben tancada, però la cicatriu ben palpable... encara et penso. 


Salut i amor !

4 comentaris:

  1. ufff...quina dosis de realitat i veritat!!!,però aquest cop m'estalvio més comentaris!. La vida no m'ha tractat gens be en aquest tema. Jo,també de tant en tant, encara les penso!!!...Només dues, però dues cicatrius ben marcades...

    ResponElimina
    Respostes
    1. No pensis mai que no t'ha tractat bé ! Has estimat i t'han estimat i mentre va durar vas ser molt feliç !!
      Però per sort ens tenim per superar junts els traumes !!!
      jejeje Espero que aquest any no t'hagi d'acompanyar a tots el vàters de Vietnam !!! una abraçada Luichito !

      Elimina
  2. Les cicatrius... són una part més de la nostra vida, de nosaltres mateixos i alhora una oportunitat de millorar i crèixer. Tot i que moltes vegades ens sentim enfonsats o perduts, en realitat, ens dónen unes premises per a les nostres futures vivències.
    Una persona molt important a la meva vida em va dir un dia.... NO FACIS RESPONSABLE DE LA TEVA FELICITAT ALS ALTRES, perque és teva i només teva. I tu sola ets la responsable de gestionar-la.
    Potser sorprèn però estic contenta de tenir cicatrius per que vol dir que ho he intentat, que he sentit i que he estimat...potser de forma equivocada o inexperta però ho he intentat i això és el més maco de la vida.

    ResponElimina
  3. Ummmm qui serà aquesta persona, tinc una lleugera sospita !!! Conserva al propietari del consell, perqué és molt bo !
    No em sorprèn, les cicatrius son la prova de que hem viscut i hem aprés ! I la vida és viu intentant coses ! Per tant hem d'estar contentes de les nostres !! Gràcies per l'aportació !! Una abraçada !

    ResponElimina