Visites

divendres, 20 de gener del 2012

Engego...

Feia temps i temps que havia pensat en escriure un blogg, però mai m'havia atrevit a fer-lo.
Segur que tothom ha escoltat alguna vegada la frase de "les persones no canvien", doncs jo he aprés que les persones si canvien, a vegades sense ser-ne conscients i a vegades volent fer aquest canvi, conscientment.
Això es exactament el que m'ha succeït a mi. Durant els ultims anys de la meva vida, les circumstàncies m'han fet una persona diferent. Al principi, no vaig ser conscient del canvi, però ara en soc plenament conscient, és més, el provoco. Sempre intentant que sigui cap a millor, cap allò que m'enriqueixi més com a persona i que em faci créixer i ser feliç. 
I si d'alguna cosa estic més segura que mai, es de que, sigui quina sigui la durada del meu viatge en aquest món, encara em queda moltíssim per aprendre.
Aquest blogg l'he creat única i exclusivament per al meu propi benefici. I no parlo de beneficis econòmics evidentment. Senzillament com a una eina que, crec, em pot ser útil per a expressar en "veu alta" qualsevol opinió, tema o quelcom que em vingui de gust escriure. No és un diari, ni escriuré cap revelació
Si no em vols seguir, no passa res, jo només pel fet d'escriure-ho ja en trauré un profit, t'ho ben asseguro, si et ve de gust llegir-me i si algun dia vols fer-me un comentari, sincerament em sentiré molt i molt afortunada.
Això si, no esperis ordre, ni rigor, ni puntualitat,  ni cap escrit de premi literari !
Salut i amor !

11 comentaris:

  1. "Que guai "
    Si que seguire el que dius, es una manera d´estar en contacte em el teu interior i aixo m´interesa i molt.
    T´estimo

    Espe

    ResponElimina
  2. Ets molt gran tata!!!...Et ben asseguro que aquest blog t'enrriquirà.Jo el meu el trobo a faltar moltíssim, i gairabé cada setmana torno a llegir-me algun escrit dels que vaig fer. A mi em va fer crèixer!.
    Endavant amb la vida Martona!!!
    T'estimo i et seguiré per que em dona la gana!!!jajajaja
    Lluís

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Luichito per estar sempre ! Tu podries seguir el teu! Jo també el trobo a faltar ! ;-) Muaaaaak's !

      Elimina
  3. Donç Jo no se pas si et seguiré o no, però t'asseguro que aquest primer escrit ha estat, si mes no, ESPECTACULAR!!!. I mes d'un cop, de tant en tant, de ben segur que trec el nas per saber que fa la meva cosineta"

    Un petonarro ben fort!!!

    ResponElimina
  4. Gràcies Cosinet doncs ja em donc per més que satisfeta ! Un petó per tu i per la familia !

    ResponElimina
  5. Ets la millor i no en tinc cap dubte. Gràcies per compartir amb nosaltres la teva experiència. Segur que junts aprendrem molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sheileta !!! Tu si que en saps de donar ànims !!! Ets un solete !! Gràcies pel teu recolzament !

      Elimina
  6. Bueno aqui viene la castellana del grupo... jajajajajaja

    que te voy a decir yo??? pues que claro que te sigo!!!! que me alegra mucho que tu tambien estes por estos mundos!!! y que esto es una via de desahogo estupenda!!
    Muchos besotes y mucha suerte!!!

    ResponElimina
  7. Hola Guapíssima !!! Aqui no hi han problemes d'idioma !! Que cadascú s'expressi com li roti !! Jo com és el meu blogg ho farè sempre en català ! jeje
    Moltes gràcies per recolzar-me !! Em fas feliç !! Un petonàs !!
    Ja saps que jo soc fan incondicional del teu !!
    Muaaaaaaaaaaaak's !!

    ResponElimina
  8. Hola! Desde esta publicación hasta hoy creo que ha llovido bastante...te conozco desde hace "poco" tiempo, pero el suficiente para saber que eres una luchadora y una gran persona, espero que sigas escribiendo...eres única!!

    ResponElimina